Ändrade planer.

Min helgs planer blev ändrade och det gjorde mig sjukt ledsen. Har kommit över det nu, men inte helt. Hur som helst blev det fest igår som planerat bara det att David inte var med. Ja, det är han som har förstört min helgs planer, våra planer. Inga stora planer, men ändå saker som betyder för mig. Jag hade ändå roligt igår kväll, var förfest hos Millan med några utav de bästa:) Sedan vidare mot Joar där det var RnB och Hip Hop kväll. Nice, I like! Drog hem till Millan med ett gäng, klockan 05.30 började hon jobba och då fick vi andra ÄNTLIGEN sova. Vi var ju där för att hålla damen vaken liksom;) Sov väl två timmar, sen var vi alla vakna igen. Vid 10.30 när damen kom hem igen, så fortsatte vi bara slappa och sedan runt 12 sov vi tjejer som stockar, och killarna for hem. Vi vaknade sedan runt 15-tiden någon gång. Då kom pappa och plockade upp mig och vi åkte hem. Jag sov några timmar till, men jag är fortfarande trött. Fest hos Millan ikväll igen, men jag skippade det. Orkade verkligen inte, och vi hade middag här hemma som planerat, men utan David...

Jag ska nog ta och sova snart, i morgon ska jag jobba Donken 12-16. Sedan blir det till att fara hem till Lina med Ange. Basta och mysa:)


Jag och Alexandra tar en paus i vårt vilda dansade som faktiskt orsakat mig smärta på hakan haha;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fyfan vilken smäll det vart :P

2010-02-03 @ 17:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0