Allt är som vanligt igen:)

Åh igår träffade jag hjärtat! Så skönt att få krama om honom igen. Har saknat hans värme så mycket. Åkte med hoonom hem efter skolan:) Myste lite och så, sen skulle han på träningn och då körde han hem mig innan. Jag duschade och så för sedan skulle jag med honom hem igen. Han ringde en timme tidigare och skippade att träna mer, gick inte så bra med hans tänder. Dom är lagade nu i alla fall. Så det är bra, men han har ju ont stackarn! Hur som helst kom han hit runt 21.30 och vi for in till stan för att tanka och sedan köpte vi med oss kvällsfika och for till Millan för mys. Kollade på Paradise och var sociala, sedan for vi hem vid 00. Lade oss direkt och somnade som två döda fiskar hehe. Så skönt att äntligen få sova tillsammans med honom igen! Åh jag är så glad att han är hemma!:)

Idag var det skolan, gick bra. Efter den blev det till att boka körlektioner, så på måndag och tisdag är det dags. Sedan träffade jag Lina och vi gick till Vita Elefanten och käkade:) Trevligt! Hinner ju inte träffa henne så ofta. Strosade sedan runt lite, träffade Ange också, på söndag blir det mys hos Lina:)

Efter skolan somnade jag lite för länge, vaknade sedan med den värsta smärtan i magen jag någonsin känt! Trodde min blindtarm spökade, men det har nu gått över och nu mår jag bara sjukt illa! Får se hur jag mår i morgon. Nu är det Paradise Hotel som gäller!:)


David är den med taggar och jag ligger där och bubblar lite, inte helt död än liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0