9 to go...

Sådär ja, en utav 10 ensamma nätter avklarade. And I survived! Wihoo...
Satt uppe på msn till 04.30 och pratade med hjärtat innan han var tvungen att gå. Då gick jag och lade mig, först var jag dock depp en stund. Varför är jag så sjukt känslig? Well, det är bra att få ur sig sina känslor har jag hört;) Hur som helst fick i alla fall ett sms strax efter 06 då hade de kommit till bussen i Stockholm som ska ta dem till Frankrike. Yes 36 timmar bussresa, kul!;P Jag tror jag kommer klara detta rätt bra ändå. Jag börjar ju på komvux på måndag så då har jag lite att fördriva tiden med i alla fall. Och i morgon och på söndag blir det jobba Donken. Skulle jobbat Joar ikväll, men mamma tycker inte jag är tillräckligt frisk så hon vägrar låta mig jobba. Bajs på det, jag som ville göra något och inte bara ligga hemma som jag gjort alla dagar denna veckan typ....

Nu ska jag äta, är sjukt hungrig! See yah!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0