8 to go...

Det var svårt att somna igår. Vred och vände länge kändes det som... men tillslut somnade jag tydligen i alla fall. Tur det. Har varit seg hela dagen på jobbet. Huvudvärk och lite täppt näsa. Jobbade 12-16, det var skönt med ett kort pass. Fick världens bästa sms av min finaste<3 Han är nu framme i Franska alperna. De kom väl fram runt 14-tiden. Saknar honom. Nu är det bara 8 nätter till jag ska klara av ensam. Jag tror jag klarar det.
Nu är jag trött, vill vila.... men det borde jag inte. Vill kunna somna runt 12 i natt i alla fall. Blir tidig uppstigning i morgon. 07.00 måste jag upp. Börjar jobba 08.00. Så tidigt har jag aldrig börjar på Donken tidigare, men det ska bli spännande. Men jag tror nog att jag ska lägga bort datorn en stund och slappna av, så får vi se om jag somnar en stund eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0