7 to go...

Idag har dagen gått åt till att jobba. 8-17. Gick bra, höll humöret upp hela dagen förutom någon timme på eftermiddagen mellan 14-15 någon gång. Då gjorde allt mig irriterad. Usch! Ber om ursäkt för det people. Men annars en väldigt bra lång dag. Är riktigt trött nu. Efter jobbet duschade jag direkt och kröp ned i sängen och kollade tv. Sov en timme, men är fortfarande trött, vilket är bra. För ikväll vill jag kunna somna utan att vrida och vända. I natt var det lika svårt att somna som i förrgår.

Nu kollar jag på Click och ska i pausen göra mig en macka eller två tror jag. Inte ätit någon middag, det börjar kännas nu.

7 nätter kvar som jag ska sova ensam. Gillar det inte, men det kommer närmare och närmare att hjärtat kommer hem! Saknar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0