6 to go...

I natt kunde jag somna rätt så fort. Bättre än de två dagarna innan trots att jag sov en liten middagslur hihi. Nu är jag trött. Ska nog vila lite nu så hinner jag bli trött ikväll igen. Toppen! Var på komvux idag på information och för att träffa lärarna. Gick bra, känns rätt bra faktiskt. Lite mer osäkert med psykologi B som jag ska läsa på distans. Hoppas det blir bra det med. Efter det så mötte jag upp Amanda på stan, gick och käkade lunch på Vita Elefanten sedan solade vi på Meddo. Amanda sprang till bussen, men det sket väl den i. Så hon missade den, och vi träffade Millan och Julia en snabbis, sedan tog jag bussen hem vid 13.47. Har ringt lite samtal och gjort matteuppgiften som ska vara klar till i morgon. Dock några uppgifter kvar som jag är osäker på, ska fråga pappa sen om hjälp.

Nu är det bara 6 nätter till jag behöver sova ensam. Saknar dig David!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0