4 to go...

Blev hemma från skolan idag. Skönt att få sova ut, men imorgon är det back to reality!
Inatt gick jag finaste smset av plutten. Blev superglad när jag läste det:) Saknar honom! Jag vet att jag tjatar, men man får faktiskt göra det i lägen som dessa. Nu är det bara fyra dagar kvar tills han är hemma! Oj oj, jag kommer nog pussa och krama ihjäl honom för jag har saknat honom så.

I morgon blir det Matte på morgonen, spännande, sedan har jag superlång håla på 3 timmar. Då ska jag käka och sola med Thess, nice nice!:) Sedan efter skolan blir det hem till Evelina och lämna väska sedan vidare mot Stockholm för att lämna saker på hennes skola. När vi kommit hem igen ska vi hem och byta om till träningskläder och sedan promenera upp till Donken för där har jag "utbildningsmöte" 18-18.30 ungefär. Sedan tar vi våra små söta rumpor och går vidare mot korsängen där vi ska på yoga-pass mellan 19.30-20.30. Låter som en bra plan tycker jag! Sedan sover jag även kvar hos muppen:)


Bilden är ifrån en knasig kväll hos Evelina med henne och Linda. Då de tyckte att jag var för fin tydligen och bestämde sig för att göra mig mindre vacker. Det resulterade i att vi såg ut på detta vis.


Kommentarer
Postat av: angelica

pattlisa!

2010-01-20 @ 01:13:24
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0