10 nätter...

Igår var jag till doktorn, tog halsprov och blodprov. Halsprovet visade inget, men blodprovet visade att jag hade förhöjd sänka. Alltså virus. Så fick medicin som jag nu ska äta i 10 dagar. Känner mig redan bättre efter två dagar, men tror inte det är medicinen förtjänst utan Davids. Han var i stan igår så han plockade upp mig vid apoteket och jag följde med honom hem. Kollade film, mös, drack thé och sånt bara. Skönt! Han skulle till Västerås tidigt i morse så han körde hem mig och kom sedan hit efter det igen. Myste lite och så och nu har han åkt hem.... jag är jätteledsen faktiskt. På riktigt. Kommer sakna honom supermycket! Han åker till Franska alperna i morgon bitti runt 07-tiden. Och sen kommer han hem typ 22-tiden den 17 e. Usch 10 nätter utan varandra. Kommer jag klara detta? Tror inte det! Men det kommer bli bäst när han kommer hem! David är det bästa jag vet, så bäst för honom att han sköter sig;)

Nu ska jag kolla lite tv och slappa, känner mig inte helt på topp just nu. Såklart började jag gråta när vi sagt hejdå. Gör alltid det, hatar att säga hejdå till folk. Speciellt de jag tycker om riktigt mycket. Och David, honom tycker jag om!<3



Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Ja! El Nacho is to die for!! :D Trodde aldrig nachochips på en hamburgare kunde vara gott. Men jo, det var det ju!! :D

2010-01-07 @ 23:48:03
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/
Postat av: Lynn

jag klagar över 3nätter, kära nån jag hade inte klarat det något vidare bra :S men det är ju härligt när man får träffas igen efter några nätter ifrån varandra, lite pirrigt liksom :)



ja det var därför jag inte följde med, har inte råd med ett par termobraller till :P haha

2010-01-08 @ 10:21:54
URL: http://wisewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0