1 to go...

Åhh nu är det en natt kvar bara sen är han äntligen hemma! Men blir inte till att träffa honom i morgon dock tror jag... han har nämligen slagit ut tre tänder! Han ringde igår kväll och jag blev superglad eftersom jag inte har hört hans röst sedan han åkte! Pratade lite sedan sa han att han inte kommer se ut som vanligt när han kommer hem. Jag bah "haha nej du kommer vara skitful, brun i halva facet!" Han bah "aa, men asså jag har slagit av tre tänder idag också" Jag höll på att dö, först trodde jag att han drev som fan... men tydligen inte. Jag hoppas fortfarande att det är ett dåligt skämt. För jag vill träffa honom nu, men jag vill nog inte träffa honom om hans tänder är halv utslagna faktiskt... Så det får bli efter att han har varit hos tandläkaren på måndag:) Jag sa att han skulle ta det lugnt när han åkte, och det gjorde han. Och så sista dagen de åker skidor, så lyckas han ramla och slå ut tänderna. Usch vad ledsen jag blir! Lilla plutten!

Well well, i torsdags sov jag hos Evelina och vi var på yoga:) Hon, jag, Carro, Ange och Jojjo. Det var rätt skönt tycker jag så ska nog fortsätta. Sen var det skola igår och det gick la bra. Solade också efter med Jojjo, och köpte en kavaj och en ny paljettväst:) Sedan var det hem till mig med Amanda, käka, bada och fixa oss. Sen hem till Millan för inflyttningsfest. Var en helt okej kväll, men inte alls lika bra som det brukar. Mycket tjaffs, usch!
Blev Joar sen, inte lika kul där heller som det brukar vara men men ibland är det så.

Ikväll blir det jobb på Joar, börjar 22.45. Hoppas på en rätt lugn kväll och att typ inga kommer för att de inte har pengar haha. Dock ska Albin Myers spela ikväll, så det kommer nog mycket folk ändå:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0