Tiden rusar förbi, but I like it

Igår var det 2 månader sedan jag och David blev tsm:) Tiden har gått rätt fort, den gör ju det när man har roligt brukar de säga höhö. Hade körlektion på dagen, gick inte så bra tycker jag. Träffade Tess för en lunch/middag på Wickmans, trevligt. Sen hem och pluggade lite matte. David kom runt elvatiden, hjälpte mig med det jag inte fattade. Han kan ju matte som jag kan spel på fejjan haha, bra jämförelse i know;)

Idag var det matteprov som gällde. Gick helt okej tror jag. Kändes helt okej i alla fall. Hoppas bara på att resultatet på torsdag visar samma sak. Efter skolan gick Tess och jag på stan, jag köpte ny sminkborttagning plus ansiktskräm, fixade med Davids present och tog en lunch på Wendys. Trevlans värre!
Usch när jag kom hem var jag sååå trött! Sov nästan 2 timmar! Nu har jag ätit och ska springa iväg och duscha tänkte jag.
Syster är på akuten, har ont i hjärtat tydligen. Pappa är där med henne, de har varit där ett antal timmar och har tydligen inte fått träffa läkaren än? Och aktuen i Enköping stänger ju 20.00 så om hon fortfarande har ont och inte har fått hjälp får hon väl åka till Uppsala. Då drar jag till David, jag tänker inte sova ensam hemma! Never! Läskigt ju.

Nej duschen var det, sen lite körkortsteori. Körlektion i morgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0