Tapas-kväll!

Igår var det som sagt Tapas-kväll hos Linda. Trevligt och gott var det:) Jag blev dock en kvart sen, men det gjorde inte så mycket för Millan och Alex var inte ens klara med sina rätter när jag kom. Blev mycket prat som det alltid blir när det är "tjejmiddag", många olika konstiga ämnen, I like! Sedan droppade lite grabbar in och vi fortsatte parta loss innan vi begav oss till Joar Blå, det var en lååång promenad för mig och Alex, med fyllot Millan. Haha gud vad vi skrattade kan jag tala om, hon ramlade, skulle ta "SNÖBILD-er", leta efter sina nycklar och mobil, kissa... ja, you name it! Tillslut kom vi fram, och Millan blev inte kvar länge, stackars Vakt-Kalle fick kasta ut henne haha. Runt 01.30 drog jag, David, Alex och Sebbe för att leta efter Millan för hon svarade inte när jag ringde så vi trodde hon hade somnat i en snöhög eller något, som tur var fick vi tag på henne tillslut och hon var hos Hellman och Björn. Tur det, hämtade hennes nyckel och körde Alex, Sebbe och Amanda hem till Millan och David och jag for hem till mig. En kul kväll faktiskt, rätt kort, men kul:) Tack för igår puddingar!

Gick upp med mitt Hjärta i morse, han skulle spela match som vanligt, käkade frulle sedan lade jag mig igen. Har nu övningskört, gick bra. Är ensam hemma nu, enda till typ 22.30 ikväll då mamma kommer och hämtar mig för att köra in mig till jobbet. Jobbar på Joar ikväll 23-stängning, sedan åker jag med Hjärtat hem och sover där. Han ska också jobba ikväll så det passar ju utmärkt!:) Och i morgon är det Alla Hjärtans dag och det ska såklart firas med mitt fina Hjärta:)<3


Bjuder på en bild á lá "En annan del av Köping-Linda"-bild. Det var en kul grej igår;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0