Sova<3

Jag verkligen ÄLSKAR att sova. Det finns inte mycket grejer som jag tycker om mer än just att sova ska jag tala om. Jag har nu vaknat efter 1,5 timmes "vila" efter skolan. Jag skulle säkert kunna hålla mig vaken efter skolan, men det är ju sååå lockande att krypa ned under täcket och slumra en stund och ta itu med pluggandet senare! Mina dagar ser oftast ut så här; Skola, lunch, körskola, buss hem, kollade facebook och lite tv, somnar en eller två timmar, lagar mat, pluggar. Det är ungefär så det ser ut nu för tiden. Låter tråkigt? Kanske, men that's how I want it right now.

Nu tänkte jag laga lite mat, stekt falukorv och makaroner sedan måste jag fortsätta plugga Datorkunskap. Bläää, det är sååå tråkigt. Sen blir det en dusch innan David kommer hit runt 21-tiden:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0