Sämst på update under helgerna, I know!

Helgen har gått riktigt fort, känns fortfarande som om det är lördag. I fredags var det massage med älskling på Spa Hud & Harmony på First Hotel här i stan. Det var såååå skönt, helt underbart! Man borde unna sig det oftare. Vi lagade middag efter och sedan bar det av på party med mina cola vänner;) Så ingen lugn hemmakväll som vi hade tänkt oss, men vad gör det om hundra år?;P Var en kul kväll, alldeles lagom.
I går (lördag) for älsklingen iväg på match redan vid 11.30, och sedan hade han spelning i Uppsala också på sin brors "klassfest" typ så då hade jag lite tjejkväll här hemma. Millan, Carro och Tess var här, jag lagade middag, vi badade, tog fula bilder, kollade på Bröllopsfotografen och hade det allmänt trevligt:) Millan och Tess for hem vid 02.00 ungefär. Carro och jag ville se skräckis så vi hyrde The Messengers, helt okej faktikst. Älsklingen var med då också, han kom hit runt 03.00 typ, kollade dock inte på filmen så mycket, utan sov haha. Kom väl i säng runt 05.00 och sedan körde plutten in Carro i morse tilljobbet vid 11. Sen kom han tillbaka och vi bara slappade innan han körde mig till jobbet vid 16.00. Gick la bra att jobba idag. Helt ok dag liksom;)

Tråkigt inlägg, i know. Ska hitta på något kul till i morgon;)

 

 


Japp, vi är muppar. Men jag älskar oss!

 Carolines hår blev färgat:)

                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0