Plugga inför prov, så inte min grej!

Det.Går.Inte.Bra.Att.Plugga.Alls!
Plugga inför prov är så inte min grej. Har aldrig varit och kommer aldrig bli. Att skriva uppsats har jag nada problemo med! Skulle hellre skriva två uppsatser per vecka än att ha prov en gång i månaden. Det är sant! 100%! Jag har läst igenom mina anteckningar tre gånger än så länge och visst jag kan ett visst antal av frågorna, men det räcker inte. Allt måste sitta i morgon! Är ju muntligt, kommer bli så sjukt stressad när jag får en fråga om jag inte kan svaret direkt. Muntliga prov är inte min grej, absolut inte. Skriva prov är inte heller min grej, går typ aldrig bra. Men jag skriver hellre än har det muntligt. Sitta där och känna sig superpuckad istället för att sitta och kämpa med provet en hel lektion och känna sig puckad efter. Mycket bättre med alternativ numero dos om ni frågar mig.

Nej nu ska jag kolla klart på Efterlyst och sen läsa lite till tror jag. Hungrig är jag också!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hat på ALLA Former av plugg just nu. jag har en inlämning imorgon som jag inte ens börjat på. kul liv :P

2010-02-17 @ 22:01:49
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/
Postat av: hanny

Jag lovar prov är bättre

2010-02-17 @ 22:26:50
URL: http://spaceoddity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0