Magsmärtor.

Usch vad ont i magen jag har just nu. Skippar datorkunskapen och ska sova lite, hoppas smärtan är borta om någon timme så jag kan åka in till engelskan. Well, fick MVG på datorkunskapsprovet som jag gjorde i onsdag:D Nice! Inte så förvånad dock. Geografin däremot gick skit och ska göras om nästa vecka. Så nöta den blir det i veckan som kommer.
Inatt sov hjärtat här:) Kom hit efter hans träning, hjälpte mig med matten, min duktiga älskling. Sen gjorde jag engelskan också och han gjorde också lite engelska. Duktiga vi är. Sedan blev det mys och sova. Blev dock lite sent i säng, men men what to do, han kom ju inte hit fören runt 23-tiden.

Idag fyller Maja Samuelsson år, grattis till henne!:D Ska iväg till henne ikväll och fira lite, trevligt:) Blir även förbi Joar för att gratta Laser som fyller år på söndag.

Nu ska jag vila lite mer, så jag blir bättre. Ligger här med värmekudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0