Kalas kalas

Blogg.se har krånglat lite så ingen update i helgen. I fredags var det i alla fall kalas för fulla muggar. Trevligt över lag. Var dock inte så taggad, men men. Annars har helgen inneburit jobb och David. Donken igår 11-15, donken idag 12-16. Kul igår, tråkigt idag. Kollat film och myst med hjärtat, I like!
Syster fyllde 17 igår, grattis till henne!:)<3 Idag efter jobbet kom kusinerna och famor och farfar hit och firade, jag var grinig som aldrig förr. Trevlig tjej, orkade inte vara social. Fikade och gick och la mig sen. Dålig dag på jobbet och ont i magen och illamående som fan. La mig med en värmepåse och somnade, tre timmars sömn. Skööönt!
Ikväll har jag haft filmmys med mig själv, kollat Wallander;Mörkret och käkat chips och dip. Gott, och cola så klart! ;)

Svenska kriminalare är jag väl inget stort fan av, så kollade inte så noga. Har ju faktiskt sett den förr också.
Ska snart försöka sova tror jag är fortfarande trött fast ja sov från 17-20.30.

Föresten så HATAR jag att det är typ 1 m djup snö ute. ÖVERALLT! Höll ju på att inte komma iväg hemifrån innan jobbet. Fuck vintern, det är fint, men nu räcker det fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0