Jävla vinter!

Igår var det som sagt körlektion, gick i alla fall lite bättre än i måndags.
Innan jag lyckades ta mig till stan för att gå på geografi-lektionen så fick jag vänta på bussen lääänge, nästan 15 minuter försenad var den. Jävla vinter! Kom i alla fall typ bara 5 minuter sent till lektionen för att jag är så jädrans snabb;) Sen var det körlektionen och efter det träffade jag Ange, gick till mödravårdscentralen (eller var det barnmorskemottagningen?) för att hon skulle få nya p-piller. Sedan skulle vi sola, men Ange började babbla om att bada! Man spräcker inte planer, så vi sket i allt tillslut och drog en halv pizza var på Misto Uno. Gott! Måste fetta nu innan nyttiga livet börjar. På måndag kör jag antagligen igång.
Tog trebussen hem, slappade, gjorde klart engelskan inför i morgon (fredag) och duschade. David kom hit vid 22.30 ungefär, han var i tid för en gångs skull;) Mys, älskar att sova med honom. Han är bäst!<3

Ikväll blir det till att sova hos Millan, vi ska ha myskväll med Johanna. Jag, Millan, Alex och Johanna. Linda kanske dyker upp också, trevligt värre!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0