Inget vettigt...

Idag har varit en vanlig tisdag. Engelska och matte, sedan var det körlektion som gällde. Gick faktiskt bra idag, start i backe gick super:) Och backa runt hörn (som jag aldrig gjort förut) gick helt okej, så jag är nöjd.
Efter det var jag så sjukt hungrig (vilket jag var redan innan haha) så då blev det en lunch på Wickmans med Lollo, Linda och deras vän Paula, gott och trevligt.
Kom hem för cirka 30 min sen och har slängt mig under täcket i min uuuunderbara säng som jag inte ville gå upp ur i morse. Hade det så mysigt när jag och plutten låg och kramades under det perfekt tempererade täcket hihi.

Är trött som vanligt vid den här tiden så snart kommer jag nog somna och senare ikväll blir det göra klart engelskan och börja med datorkunskapen och kanske även lite matte på det om jag hinner och orkar.

Kram på er!:)

Kommentarer
Postat av: lina öberg

we love wickmans! <3

2010-02-09 @ 22:09:50
URL: http://slemlina.blogspot.com
Postat av: fanni

fin blogg du har! kolla gärna in min också! kramar fanni :)

2010-02-17 @ 14:23:44
URL: http://smellslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0