Hur svårt ska det vara...

Från början var det inga problem. Nu är det ändrat. Nu måste jag få bort min jobbtid på lördag 16.30-22. Först ville jag byta, men nu är planerna lite ändrade, så nu vill jag ha bort den helt. David har fått en spelning på lördag i Uppsala och eftersom det är han som får köra och hämta mig i helgen så funkar det inte då. Mamma och pappa är bortresta hela helgen. Och det verkar som om inge, verkligen INGEN kan ta min tid. Jag förstår inte. Så här är det typ jämt de, får gångerna jag verkligen MÅSTE ha bort en tid. Hatar det. Det gör mig sur. Nu är jag sur. Bajs på det. Kom igen, hjälp mig nu Donkenpeople!


Kommentarer
Postat av: lina öberg

att få bort tid då ingen kan jobba - är döden. me know.

2010-02-27 @ 14:55:20
URL: http://slemlina.blogspot.com
Postat av: lina öberg

.. men hur gick det föresten? fann du någon?

2010-02-27 @ 14:55:51
URL: http://slemlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0