Grattis älskling<3

Igår var det jobb som gällde. 17-00 var min tid men stannade och hjälpte till till cirka 00.45 för att det rullade på rätt bra så de hann fixa annat. Gick väl helt ok, inget som gick sämst, men tappade humöret gjorde jag ett antal gånger t.ex när en mupp kommer och beställer 24 cheese, men det var tränare för något fotbollslag som spelade Ena-copia och de var söta och bad kocken om ursäkt (mig alltså) haha.
Efter jobbet fick vi skjuts av snälla Anna:) Millan och jag kollade på The girls of the Playboy manison innan vi lade oss. Pratade på som vanligt in vi till slut sa wollibolli;P

Gick upp strax efter 11 idag, tog bussen hem vid 11.37 medan Millan låg kvar i sängen och sussade sött. Käkade frulle och lade mig typ en timme. Nu har jag duschat och ska fixa mig snabbt för att sedan åka till Hjärtat:) Idag fyller han ju hela 19 år, så nu är vi lika gamla. Eller samma ålder iaf haha. Jag är ju trots allts cirka 8 månader äldre höhö.
Nej, skynda sig var det!


Jag vet vad ni tänker, sjuukt snygga;) haha bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0