Födelsedagar

Det blev ingen engelska heller. Sov som en stock visst haha. Nu har jag klätt på mig och så och ska snart gå ner till bussen. Har även laddat ipoden, som igår gjorde mig förbannad när den dog efter 30 sek! Men inte idag, inte nej nej. När jag kommer till stan ska jag gå till Evelina och hänga medans jag väntar på att David ska sluta. När han slutat ses vi på stan och kollar om vi hittar nå kuliga födelsedagspresenter till födelsedagsbarnen:) Ikväll blir det massa kalas, Maja och Laser, trevlans liksom!:D

Vädret kan suga snopp! Jag hatar att det snöar så här mycket. Varför kan det aldrig sluta?:( Hoppas att bussen inte är alltför sen, har ingen lust att stå ute och frysa ihjäl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0