Ett vitare liv?

Sitter och msn:ar lite med Carrobarro Sjöquist, trevlans. Vi smider planer om ett liv med ett vitare leende. Så i morgon beställs ett medel som tydligen ska vara bra, så det hoppas jag att det är. Vore ju förträffligt om det var det:) Så nästa vecka ska vi ha dejt och göra oss pretty;)

Inatt har det varit en konstigt natt, mycket konstig. Hjärtat sov här vilket jag alltid tycker om! Sover mycket bättre tillsammans med honom. Men inatt, gjorde jag inte det. Det var riktigt weird, kändes som om jag var vaken hela natten. Somnade korta perioder och sen vaknade jag, men det kändes inte som om jag hade sovit något alls. Det var tydligen samma sak för honom... kanske var det fullmåne? Inte för att jag brukar ha problem då. Väldigt konstigt i alla fall. Men när jag lyckades sova lite så drömde jag om att det var vår/sommar, och det var sååååå underbart! Värme kom till mig nu!!!
Att bero på värme, köpte mig ett par nya sunglasses idag inne i staden, där jag även tog en lunch/fika med Millan:)


Så här glada kommer jag och Carro vara snart då!;)


Kommentarer
Postat av: lina öberg

oh- var försiktig bara. får inte has på tandköttet har jag för mig.

tänder går att bleka på ett ställe i stan om ni inte visste det?

det kostar några tusenlappar, 3000kr för både övre ochundre om jag minns rätt. håller i några år.

lycka till - före/efterbilder krävs! ;)

2010-02-27 @ 14:54:47
URL: http://slemlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0