Alla <3 Dag och lite till...

Igår var det Alla Hjärtansdag och den spenderades såklart med mitt eget lilla söta Hjärta, David:) Började dagen runt 11-tiden med lunch hemma hos honom tillsammans med hans föräldrar, morföräldrar och faster. Trevligt. Efter några lugna timmar for vi hem till mig så jag kunde fixa mig för vid 17.00 hade vi bord bokatpå Kungsbacken. Det var gott och mysigt. Efter en mysig middag blev det bio, The Wolfman hade vi valt att se. Ingen hit direkt, så den rekomenderar jag inte! Tyvärr.. Dock mysigt att gå på bio tillsammans i alla fall:)
Efter att biodukarna gått ned for vi hem till mig och hade det allmänt mysigt bara innan det blev sovdags. Tack för en supermysig dag Hjärtat!<3

Förutom Alla Hjärtans dag så har det ju varit lördag också, vilket innebar jobb för både mig och David. Joar Blå it was. Gick bra, men usch trötta var vi båda två efter att vi stängt. Slocknade rätt snabbt i varandras armar. Just how i like it!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0