10-02-08

Igår for jag till David runt 16-tiden. Han och hans systers kille fixade med datorn och sedan städade David och jag upp i huset där vi firade honom i fredags. Sedan for vi till Donkenlidonken, jag bjöd på lite födelsedagskäk haha. Efter det åkte vi hem och tog oss ett skönt långt bad, mm vad mysigt det var:) Blev lite tv-tittande innan vi gick och lade oss runt 02-tiden. Var trött i morse, men åkte in med honom till stan vid 08.30. Släpptes hos farmor och farfar, var där och läste tidningen och lite sånt innan jag begav mig till tandläkaren. Hade tid 10.40, gick bra. Inga hål! Dock sög det att det numera kostar pengar för mig eftersom jag fyller 20 i år:P
Blev bussen hem sedan orkade inte hänga kvar på stan i typ två timmar i väntan på matten. Så åkte hem och gjorde lite matte och nu har jag kollat tv och ska nog snart försöka göra lite engelska tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: Lynn

visst suger det att man måste betala för att göra en vanlig koll, skillnad om de vore ett hål som skulle lagas, sen så kostar de inte lite heller ju. Urs och fy.

2010-02-09 @ 09:40:58
URL: http://wisewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0