10-02-06

Igår firade vi David med hans vänner. Det var trevligt:) Hade faktiskt kul. Somnade runt halv tre någon gång och sen upp vid sju för frulle innan vi åkte vid åtta. Mamma hämta mig, Lina och Tim. David skulle ha samling i stan typ kvart över åtta. Innebandymatch.
När jag kom hem lade jag mig direkt och sov till tolv då David ringde, sedan sov jag till halv två typ. Käkat frulle har jag och nu ska jag snart fixa mig och packa väska för att sedan åka och plocka upp Millan innan vi ska till jobbet. 17-00 är det som gäller för min del i kväll på Donken. Millan stänger, så jag väntar på henne och sover sedan hos henne.

Idag är lite deppig, mår inte så bra. Inte sjuk eller så utan mår bara inge bra. Vet inte varför, eller jo lite vet jag men orkar inte. Well well det blir väl bättre.


Jag, Lina & Carro in dah sofa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0