What the f*ck!?:O

Jag är i chock. Jag gick nyss in på FC för andra gången idag för att se om min samhällslärare hade svarat på mitt mail. Det hade han. Och jag klarade provet i fredags! Jag fick fasen till och med VG! What the fuck liksom. Jag är i chock, jag trodde aldrig att jag skulle ha mer än G. Var beredd på att det skulle stå IG, men icke sa nicke. Detta gjorde min dag! :D
Bara ett prov kvar i kursen, så nu lär jag kirra dit ett MVG på det eller något. Så jag får minst VG i kursen.

Värre är det med geografikursen. Den går inte lika bra. Har gjort ett prov som jag klarade, fick g/vg, har ett som jag skulle gjort för någon vecka sen, men inte var redo att göra. Så ska göra det på onsdag, men känner mig inte redo för det heller. Så ska försöka få göra det vecka 51 istället. Jag jobbar ju typ varje dag nu fram till den 19e decmeber.

Happygirl_90, det är jag det!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0