Sista

Sådär, då är provet färdigt. Sista samhällsprovet jag skrivit, skönt. Gick väl hyffsat tror jag. Hoppas iaf på ett VG, men tror inte det. På måndag får jag veta, då är det betygssnack. Så nu har jag bara ett prov i geografi kvar plus en redovisning som ska ske på onsdag. Det kommer gå skitdåligt, speciellt provet. Redovisning ska nog Tess och jag klara av tillsammans;)

Idag mår jag lite bättre, men fortfarande sjukt snorig och känner mig lite febrig, svettas så fort jag rör mig typ, men jobbigast av allt är att jag hostar som fasen och är helt torr runt och på näsan:(
Nu sitter jag kvar i skolan och väntar på Hjärtat som är hos tandläkaren. Han ska plocka upp mig, sedan ska vi handla en snabbis innan det är dags att börja jobba klockan 12.00. Slutar väl någon gång runt 23 ikväll om inte senare skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0