Sista samhällsuppgiften...

Håller på med min allra sista inlämningsuppgift i Samhäll A som jag läser upp på komvux. Och det känns hur skönt som helst! Är snart klar också!:) Blir rätt bra, tänkte bara höra om det är någon som kanske kan hjälpa till med lite extra förslag så jag ser att jag inte missat något viktigt?

Dessa är frågorna jag ska besvara:
1) Vilka faktoerer tror du har påverkat löneläget inom de yrken du har undersökt?
2) Tycker du att lönerna i de yrken du undersökt är rättvisa och tycker du att skillnaderna i löner mellan de undersökta urkena är berättigade?
(Yrkena jag har undersökt är Advokat, Sopgubbe/renhållsningsarbetare, veterinär och läkare)


Oerhört tacksam för snabba svar/snabb hjälp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0