Kursbetyg

Nu har jag fått mitt kursbetyg i samhäll A. Blev ett VG tillslut, skönt! Och det senaste provet jag skrev som jag inte var redo för och hoppades på ett VG, men inte trodde på det. Där skrev jag ett VG+, fett stolt! Och han tyckte att inlämningsuppgiften var mycket intressant, kul:)

Igår var det sista julbordet och det gick superbra. Efter var det middag med personalen, det var gott och ett bra avslut. Idag ska jag plugga, ska försöka skriva en liten text om stål eller guld, har inte valt ännu. Tess och jag har redovisning på onsdag nämligen. Näst sista grejen som ska göras i geografi sen är jag klar med den kursen också!
Så snart dags att börja skriva, men nu tänkte jag faktiskt kolla film. Laddade hem Despicable Me, får se om den är kul/bra.

Hjärtat är och kör snö igen, åkte hemifrån 03.00, och kommer väl inte hem före 19.00 ikväll skulle jag tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0