1 år tillsammans med världens finaste

Igår var det min och Hjärtats 1 årsdag, det ni! Var en helt perfekt dag. Finaste vädret, humöret var på topp, mysig middag på restaurang Peppar Peppar i Uppsala, fick parkeringsplats två minuter från bion, (på senaste tiden har vi inte lyckats bättre än med tio min) hyffsat bra rulle på bion. En bra dag helt enkelt:)
Fick världens finaste bucket rosor också.
Under middagen listade jag ut vad min julklapp var så även om vi inte skulle köpa något i present till igår så beslöt vi att julklapparna vi köpt fick bli present igår ändå. Så nu är det bara att leta ny julklapp till älsklingen. Lite skönt tycker jag, för han behöver ny jacka nu och det ska han ju få av mig, så det är toppen.
Det jag skulle fått i julklapp av honom är värsta yber-plattången! Så den ska jag använda idag hihi. Världens sötaste kille har jag som lyckades hitta en sådan plattång jag har pratat om:)

Jag älskar dig mer för varje dag som går<3

Detta innehöll mitt paket från älsklingen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0