Update, där då;)

Idag har jag jobbat och oj vad tråkigt och jobbigt det har känts/varit. Ska jobba imorgon med, hoppas det blir roligare!

Igår var det middag hos Alexandra med tjejerna som gällde. Gott, vi gjorde tacos. Sedan blev det lite förfest hos Adam och därefter Joar. Jag hade sett fram emot kvällen riktigt mycket då det skulle vara RNB/Dancehall/hop hop och reggae-musik hela kvällen/natten. Var där i 30 min innan jag tröttnade. Det SÖG! Usch vad besviken jag är. For hem runt 02-tiden, älskling kom och hämtade mig fin som han är:)
Så var väl på Joar i cirka 1,5 timme, prutt på det! Mys att sova hos finaste i alla fall som jag inte skulle gjort egentligen.

Fredagen spenderades hos finaste på dagen och på Joar (jobbandes) på kvällen/natten. Efter det sov hos finaste som också jobbade.

I torsdag var det faktiskt min och finaste 4 månaders dag, tiden går fort:) Men eftersom han var sjuk skippade vi att gå ut och äta och bara slappade hemma tills vi senare på kvälllen runt 00, bestämde oss för att åka in till Joar och kolla. Det var House-kväll. Riktigt bra gjort och snyggt var det! Vi ångrade rätt hårt att vi inte drack och festade, men det var mys ändå.

Sådär ja, lite update där då;)
Är rätt trött så nu ska jag bara slappa i sängen, kolla tv och så. Tänkte kollar på 2012, men orkar nog inte. Ska lägga mig i hyffsad tid så jag börjar jobba 11.15 i morgon. Sen efter det är det tjejkväll hos Ajla:)


Kärlek<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0