Shape up!

Nu är det skärpning som gäller. Jag måste seriöst skärpa mig. Jag måste tänka innan jag kläcker ur mig vissa saker. Speciellt när det gäller min kärlek. Jag är rätt svartsjuk. Jag är ju rädd att förlora honom. Att inte vara god nog åt honom för han är så fin. Jag är inte lika fin som honom. Inte alls. Han är genomsnäll, jag är inte det. Han pratar nästan aldrig illa om någon, jag gör det rätt ofta (men bara om de som förtjänar det). Han är duktig i skolan, jag suger i skolan. Det är bara några saker som skiljer oss åt. Men det kanske är det som för oss samman också? Jag har koll på saker, det har inte han. Jag planerar mycket, det gör inte han osv osv.
Jag måste sluta vara svartsjuk, hur gör man? Är det någon som kan hjälpa mig?!
Jag litar på honom till 100%, det gör jag verkligen. Men jag litar INTE på tjejer. Tjejer är ondskefulla små häxor, som gärna får en upptagen kille att falla för frestelsen. Jag hatar tjejer. Inte mina vänner, men de som försöker sno min grabb. Inte OKEJ!

;)

Kommentarer
Postat av: angelica

bränn dom på bål!

2010-04-08 @ 00:42:06
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/
Postat av: sofiiiie

"Tjejer är ondskefulla små häxor", hahaha, de gillade jag ^^

2010-04-08 @ 21:01:20
Postat av: Tjej som är svartsjuk

tack jag vet vad du menar jag litar på killen men faan inte på dessa tjejer som gör allt för att få som dom vill!!!

2010-05-02 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0