Kubb och utomhussolning.

Igår blev det en spontan kväll. Klockan 16.44 ringer Linda mig, jag har slappkläder, inget smink och pruttigt hår. Hon och Millan tyckte jag skulle komma in till stan och lira kubb. Jag springer in slänger på mig det första jag hittar och sminkar mig snabbt som tusan. Slänger upp håret i en toffs och mitt i alla kommer min granne och säljer majblommor, i all hast köper jag två st innan jag skyndar till bussen. Klockan 16.57 kommer bussen och jag är påväg in till stan. Snabbast ever kanske?! Efter lite promenader fram och tillbaka begav vi oss till Klosterparken för första gången i år. Det blev jag, Millan, Linda, Amanda, Caroline, Astrid, David och Adam. Lirade kubb och Burken haha. Trevlans värre. Sedan runt 20.30 for David och jag hem och snabbduschade innan det blev tv-tisdag och massa mys. Just the way I like it!;)

Inatt vaknade jag av att jag hade så sjuuuuukt ont i min vänstra sida av rygg och skuldra. Har fortfarande sjukt ont, kan inte röra mig typ... Har dock varit ute och solat i en timme nu, sköönt. Lite kallt när vindarna får för sig att röra på sig, men helt ok. Nu tänkte jag strax bleka tänderna lite grann och sedan blir det middag skulle jag tro.

Ha en fortsatt fin onsdag:)








Kommentarer
Postat av: lina öberg

haha - vilken rolig sistabild! :D

2010-04-14 @ 21:27:56
URL: http://slemlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0