I bought it!:D

Mobilen är köpt, köpte den i tisdags, nice! :) Igår var jag på Riskettan med Lina, var ju helt okej faktiskt. Efter blev det lunch på Wickmans, Ange joinade oss också. Sedan var det av mot Skokanonen. Ange köpte nya dojjor, glassigt värre! Sedan var det hem, somnade ett tag och vid 22.00 cirka kom älskling hit. Seg kväll.

Idag hade jag matteprov, det gick sämst! Men men, bara satsa på omprov då;) Sen blev det jobb 12-15, fick dock sluta 14.30, kändes väl så där. Käkade med Millan och hängde kvar till 16.00 då mamma kom och vi for och handlade inför i morgon. Grillat ska det ju vara!:)

Nu är jag lite irriterad. Har försökt få kontakt med min man sedan cirkus 16.00, och inga tecken på liv hos honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0