Hush hush...

I fredags var det födelsedagsfirande av Farmor med familjen, kusinerna och även hjärtat följde med.Trevligt med smörgåstårta, fika och kortspel. For sedan hem och bara mös. Älskling och jag slängde oss i soffan och kollade på Taland som även mamma och pappa joinade. Därefter Solidan, me love! Blev bara massa mys denna kväll tillsammans med världens bästa kille<3

På lördagen gjorde jag Hjärtat sällskap till Uppsala då han skulle köpa födelsedagspresent till sin svåger. Hittade allt vi skulle, så det var toppen! Sedan en snabbis in på akuten för att se om Hjärtat skulle behöva pencilin då han troligtvis fått bihåleinflamation, me det behövdes ej. Så plockade upp Linda, hämta min dricka hos Alex och sedan tog vi en burgare på torggrillen, gott! Sen körde Hjärtat hem mig och Linda till mig. Blev middag och fixade och for sedan till Caroline för lite förfest:) Sedan gjorde vi Joar, blev en toppenkväll! Tog en svängom med Sofie till VÅR låt Hush Hush;) Och mit hår brann även under kvällen. På riktigt! :( Älskling spelade (Dj:ade på Joar), så jag åkte med hem och sov hos honom.

Hjärtat drog på möte runt 10 så jag låg kvar i sängen och vid 11.30 gick jag upp klädde på mig och sedan åkte vi in till stan, mamma hämtade mig och Hjärtat for på fika med laget innan det var match. Jag for hem och sov, för att bli på bättre humör. Det hjälpte inte så mycket. Kvällen på jobbet sög pung. Kvällen avslutades dock bra, då min finaste kille kom och hämtade mig och vi for hem till mig:) Han var fin och gav mig massage. Han är alltid fin!

Idag blir det slapp och lite matteplugg. Prov på torsdag, så bara att köra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0