"Har ni gått någon kurs för att vara så här trevliga?:)"

Det är vad en kvinna sa till mig på jobbet idag när hon beställde en kaffe av mig. Sådant värmer. Tänk vilka trevliga människor det finns som bara uppskattar att vi ler lite och låter glada när vi försöker vara dem "till lags". Japp, det där har jag levt på hela dagen eftersom jag brukar få höra att jag är en bitch annars;) Dagen på jobbet har varit kul faktiskt. Började i köket 12.00 och rockade loss, dansade och gjorde en egen "torka-dressbordet-sång" á la Pitbull. Vid 14.00 flyttade jag mig ut mot kassan och slutade sedan vid 16.00. Tog två burgare med Robban och Julia innan mor min ringde och plockade upp mig. Har sovit en stund då jag blev väldans trött när jag slutat jobbet. Somnade cirka 05.30 i natt. Väntade på älsklingen som var ute på Kalas i Uppsala. Han kom hit runt 04.30, så vi låg och pratade lite och sedan somnade vi i varandras armar:)

Det regnade idag, det gillar jag. Tro det eller ej, men det är mitt favoritväder när man inte har något kul planerat att göra utomhus. Regn gör det mysigt, jag blir mysig och tänker på mysiga saker. Minnen och min fina kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0