Cause you're a zoosk girl...

I lördags var det jobb 10.45-14.45, hem för dusch. Sedan middag med familjen plus David, gillat stod på menyn, gott! Sedan blev det mer fix för min del och lite glass. Hade stooooora problem med att välja kläder. Ibland verkligen hatar jag att vara tjej! Tillslut kom vi iväg, landande hos Linda runt 19.30. Var en trevlig förfest:) Joar var det lika lite folk på som i fredags. Jag fick akut ont i halsen så David och jag drog till torggrillen innan vi for hem redan 00.30 typ. Skönt att komma hem i tid faktiskt. Somnade nästan bums! Söndagen tillbringade vi några timmar i garaget och fixade med hans mammas bil, sedan tog vi en tur hem till mig för att hämta lite kläder. Och vid 17, var det middag med hela Davids familj. Föräldrar, syskon + respektive och mormor, trevlig och gott. Grillat även denna gång:) Kvällen tillbringade vi med film och mys. En fin söndag!
Idag när jag vaknade upp mådde jag inge vidare... illamående igen, vet inte vad som är fel. Men nu har jag mått illa hela dagen, ont i halsen, hostar rätt mkt, snorar och har även feber. It sucks! Så no school for me tomorrow, skulle haft matteprov, men får la plugga hemma istället så det går super när jag väl har det, på typ torsdag eller så...

Har tillbringat min kväll med att kolla fyra avsnitt av Modern Family, rätt kul. Dock inte lika kul som jag trodde det skulle vara...

Tänkte dela med mig av min nya favoritlåt, den har fastnat fast jag hörde den första gången i lördags påväg till Linda. Så här har ni : Zoosk Girl med Flo-Rida ft. T-Pain.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0