Ångest!

Jag har ångest. Riktig ångest. Jag mår dåligt över att jag är så himla kass. Kass på att plugga. Plugga är absolut INTE min grej. Skriva uppsatser däremot, DET gör jag mer än gärna! I morgon har jag prov, slutprov i psykologi B. Jag har inte rört min bok sedan jag lämnade in senaste uppgiften för cirka en månad sedan. Och i morgon gäller det. Det kommer gå kasst. Jag vill vilja plugga, men det gör jag inte. Jag skjuter och skjuter på det, men snart kan jag inte göra något åt det. Så nu allesammans ska jag göra ett tappert försök och i alla fall öppna boken. Det är ju en hel del jag ska läsa i alla fall. Ska kunna allt som kursen gått ut på. Skulle hellre skriva en fet uppsats om hela kursen än ett prov med frågor.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0