Vaknade i rädsla.

Igår jobbade jag på Joar, utklädd vad jag också. Kände mig väl inte bekväm till 100 %, men jag var i alla fall utklädd. Vet inte riktigt vad jag var, typ en död prinsessa eller något. Yz fixade det mesta på mig, hon hade skills iaf;) Och hårspray, OJ vad med hårspray jag hade i mitt hår. Nu är det borta, tog en dusch i morse (läs 14.00) det första jag gjorde när jag gick upp.

Inatt vaknade jag i rädsla! Somnade runt 05, vaknade sedan vid 06 av att jag hör råttor. Inget ovanligt när man bor på landet i villa, och så länge de är i väggarna bryr jag mig inte. Men när det låter som om de börjar ta sig in genom ventilation, DÅ blir jag fan rädd! Usch jag tände lampan i taket och lös med min superstarka ficklampa rakt upp i ventilationen, och gissa... det hjälpte! De försvann ner i väggen igen och jag kunde somna om:D

Jag är sliten idag, skulle bara vilja ligga hemma och sova hur mycket som helst, men jag ska iväg och jobba ikväll 17-23 på Donken blir det. Ser inte fram emot det, men som tur är blir vi ett härligt gäng som jobbar sent:D Kamilla, Linda, Mattan, Anna och jag, kan inte bli annat än bra!

Nu, fixa håret och mig själv sedan middag innan jag drar iväg för att mätta alla latas hunger.

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0