Sovdags för mig.

Nog för att jag legat i sängen sedan 19.30, men nu ska jag snart lägga mig på riktigt och faktiskt försöka sova, klockan är ju trots allt 03. Så ska nog slå på ett avsnitt av fruarna säsong 3 för lite update och sedan sussa. Ska väl upp i skaplig tid för att duscha och sedan blire jobbet som tidigare nämnt. Och Ida, ändrade planer jag är inte hemma vid 21 utan antaligen lite senare ska nämligen iväg ett tag efter jobbet, så du kan få försöka pilla lite med designen åt mig ändå, med bilderna och så tänkte jag:) Om du har lust förstås hihi

Bjuder på en låt som jag gillar nu innan jag ska sova tänkte jag.


Isabella


Kommentarer
Postat av: Ida

Ida fixar :) :P

2009-10-21 @ 06:57:02
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0