Shopping

Kom hem från jobbet för ungefär en timme sedan. Det första jag gjorde var att slänga mig i duschen, det var sååå skönt! Nyarakade ben är ju inte helt fel heller;) Så nu ska jag väl smörja in mina lena ben så det blir ännu lenare och även ta ur min turban och föna håret och platta det. Blir så mycket bättre dagen efter då. I morgon måste jag stiga upp redan 09.00, det gillar jag inte. Dock är det för en god sak; SHOPPING!:D Känns som att det var hundra år sedan jag shoppade, så i morgon åker jag, Kamilla, Linda, Julia och Maria till Västerås for some shopping. Trevligt värre ska det bli, hoppas vi inte fastnar för samma saker bara, då kan det blir jobbigt haha.
Så idag ska jag lägga mig inte allt för sent hade jag tänkt mig.

Igår jobbade jag samma tid som idag, nämligen 16.30-20.30, gick väl helt ok båda dagarna. Och igår var jag på filmkväll efter jobbet, det var trevligt:) Jag kan rekomendera er alla att INTE se nya Harry Potter filmen om ni inte sett den redan. Den var ingen hit enligt mig och mitt sällskap haha.

Nej nu blir det till att fixa mig lite och sedan krypa ner under mitt sköna varma täcker och kolla tv:)

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0