Nu är det på riktigt!

Nu har jag bestämt mig för att faktiskt skärpa till mig och börja blogga lite igen. Kommer nog mestadels bli mina tankar som det kommer skrivas om, det är ju rätt tråkigt att läsa om vad man gör varje dag. Så en liten blanding av de båda delarna kanske skulle funka? Får se hur länge det håller dock;)

Tänkte bara börja med att berätta hur grymt kul det var igår, min första träning med Donken-laget. Vi har startat ett innebandylag. Och om jag har ont i kroppen idag! Haha känner ju att jag lever i alla fall och att jag inte rört mig så här mycket på länge. Det är fan illa, men jag stretchade inte. Jag får fan skylla mig själv, men lite synd är det faktiskt om mig tycker jag... efter träningen drog jag och några upp till Donkelidonken och käkade och pratade medan jag väntade på Millanbillan, sov hos henne sedan. Och idag har jag lunchat med Elin och varit på körkortsteorin med Lina. Bara 4 veckor kvar, wihoo!:D Det är ju inte direkt kul ska jag tala om för er!

I morgon blir det till att sova tills jag vaknar sedan iväg på jobb några timmar på kvällen.

Jag vet inte vad jag vill. Ärligt så tänker jag ofta på dig, men vill egentligen inte göra det. Jag vet att du inte är bra. Jag har inga starka känslor alls, det enda jag vill är att se hur du är på riktigt som person. Jag hör mycket om dig som inte är bra, men jag vill ta reda på det själv. Sedan finns det andra som jag vet är bra, men dras jag till dem? Nej det gör jag inte. Varför? Det vet jag inte. Kan inte någon bara bestämma åt mig vad jag ska göra, och få det att hända?

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0