Middag med trevligt sällskap.

Kom hem för typ en halvtimme sedan. Varit på middag hos Johanna, supergott var det! Fläskifilé inrullad i bacon, potatisgratäng, svampsås, sallad, läsk, bröd och gott sällskap. Me like!:) Rockade även lite rockring innan jag for hem, jag var inte så bra. Hugo var dock sämre än mig, men överlag var Hugo och jag sämst. Fast i och för sig provade aldrig Linda, Elin eller Natta:P
Innan den mysiga middagen var det två lååååånga sömniga timmar på körskolan med Lina, sååå tråkigt, nickade till ett antal gånger, och innan det käkade tog vi en burgare på stan och fikade på Tant gredelin, mysigt värre liksom!:)
Jobbet idag gick bra, var dock sjukt mycket folk hela tiden!!!!! GAH, på det! Blir jobb i morgon igen, 12-16, skönt kan sova till 11:D Farmor och farfar kommer och plockar upp mig vid 11.30, eftersom det inte går nå jävla bussar den tiden till stan, men jag gillar att få skjuts hehe. Så i morgon jobb, sedan hem och kanske städa upp lite i mitt sjukt stökiga rum!

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0