Kräsen... är jag verkligen så kräsen?

Enligt mina vänner behöver jag ligga, och det håller jag med om! De tycker även att jag är för kräsen. Jag tycker själv inte att jag är sååå kräsen... klart jag vill ligga, (ja, ligga är ett fult ord, men använder det just därför haha) men jag tänker fan inte göra det med vem som helst! Någon måtta får det väl ändå vara. Vill ju inte skämmas efteråt och ångra mig liksom. Hångla behöver jag också, men det vill jag inte heller göra med vem som helst. Fine behöver inte vara Paul Walker, men han måste ju fan vara någolunda normal i alla fall, men enligt mina vänner ska jag ta vem som helst! Jag har faktiskt lite krav på grabbarna där ute som finns, de ska inte vara för tunnhåriga, inte värsta dåliga hyn, inge skägg/mustasch, lukta gott ska dom göra, vara trevliga. Det kan vi börja med hehe sen får vi se vad som händer liksom;) Så höga krav är det väl ändå inte, eller? :P Jag vet vad ni tjejer kommer skriva om ni kommenterar detta redan haha.

Isabella




Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså...helt seriöst det låter ju fan rimligt, Bella. Är vi kräsna? Betyder det att vi aldrig kommer få ligga om inte Paul Walker kommer till Enköping i dubbel upplaga?? så vi får varsin liksom ;) Äsch, krav måste finnas, annars skulle nog hela världen vara en enda stor orgie :P

2009-10-27 @ 23:12:54
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/
Postat av: Johanna + kamilla + elin

LIGG LIGG LIGGG! HÅÅÅNGLA MER!! men inte med vem som helst och du har fler krav än de som du skrivit ;) dessutom är vi VÄRLDENS bästa vänner :D

2009-10-27 @ 23:53:04
URL: http://jleijonskold.blogg.se/
Postat av: Fanney

haha, jadu. vad ska man säga? :)



du hittar nog någon snart! hehe

2009-10-28 @ 01:36:18
Postat av: Amalia

Jag håller med.. Du behöver ligga och du har rimliga krav :) "Lukta gott ska dom göra", det tycker vi om :)

2009-10-28 @ 22:10:29
URL: http://putyourbootsbackon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0