Jag måste faktiskt.

Det är sant, snart måste jag faktiskt gå till läkaren på riktigt. Jag får så sjukt ont i magen ibland, och nu är ett tillfälle. Jag vet inte vad det är för fel, jag trodde först jag var laktosintolerant, men så är det inte. Dock har jag inte haft så här ont på länge, förr hade jag ont typ var varannan dag. Nu när jag vaknade efter min lilla tupplur så small det till. Ligger i sängen och kan typ inte röra mig, känner mig som en höggravid kvinna som ska föda inom tio minuter! Ska käka och sedan åka på innebandy, inte så lätt att tagga till med denna uppblåsta mage dock. Jag känner mig inte bara som en gravid, jag ser ut som en också! Usch vad ont det gör:(
Nej, dags för läkare snart tror jag så jag får reda på vad fan som är fel med mig:S

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0