Helgens festligheter

Nu sitter jag här i min säng och har ätit "frukost", kom hem för cirka 30 minuter sedan. Har sovit i Elins lägenhet under helgen då hon varit i Sälen på introduktion inför sitt jobb. Snäll som hon är fick jag låna hennes lägenhet så slapp mamma hämta mig på nätterna då jag festat. I fredags var vi ju i Västerås, jag och några snygga brudar;) Sedan blev det förfest hos Millan och sedan drog vi oss ned till Joar, var en helt okej kväll. Väldigt lite folk för att vara en lönehelg måste jag säga. Millan och jag blev bjudna på efterfest med bastu haha, dock tackade vi bestämt nej, eller jag i alla fall. Blev torggrillen som det oftast blir efter en utekväll, sedan tog jag, Millan och Caroline taxi hem till Elins lägenhet och sov alla tre i hennes säng. Det var TRÅNGT kan jag tala om, men vad kan man göra? Anna, Elins syster sov på soffan så där kunde vi ju inte ligga heller, så vi kröp ner och sov trångt, finns det hjärterum så finns det stjärterum brukar man ju säga!:P

Efter att ha sovit cirka 5 timmar var det bara upp för att åka till jobbet med Linda. Gick väl bra, men tråkigt var det. Sen hem fort till Elin, för att duscha och fixa mig snabbt som tusan för att sedan bli upphämtad av Millan. Hem till henne och hämta grejer, fixa alkohol och sen hem till Julia för att börja förfesta. Var faktiskt trevligt, tre tjejer och runt 10 grabbar. Dock kände vi endast en kille, resten kom från Stockholm. Spännande med helt nytt folk som ingen av oss kände haha. Drog till Joar vid tolvtiden, kollade lite på Björnrosenström. Han var inte så kul tycker jag, så vi dansade lite till annan musik och var sedan med och röjde till hans sista två låtar haha. En helt okej kväll, lite för mycket folk var det igår, man hittade liksom ingen. Och så klart drog vi till torggrillen efteråt och sedan hem till Elin och sov.

Vaknade 11.30 idag, degade i sängen med Millan och sen kom mamma och hämtade oss, körde Millan till jobbet och vi åkte och handlade. Idag ska jag bara sega hela dagen, ska försöka att inte lägga mig senare än 12 idag. Ska faktiskt jobba i morgon, börjar 11.45, men måste ta bussen vid 10, alltså måste jag gå upp senast 09.15 för att hinna. Usch jag tycker inte om att stiga upp innan 12 egentligen... ingen morgonmänniska här inte;) Jag föredrar att vara vaken på kvällen och natten istället:) Nu ska jag nog slå på ett avsnitt av Desperate Housewives och sova lite innan middagen.


Isabella



Kommentarer
Postat av: Ida

Captain Morgan!!

2009-10-25 @ 19:49:28
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0