Halloween-stress

Millan och jag steg upp cirka 12, jag har nu fixat mig och hon är snart klar. Ska möta Ajla vid fontänen vid 13.30 för att sedan luncha. Trevligt värre, hinner ju inte träffa den donnan så ofta nu när hon bor i Linköping. Så idag passar vi på i solen:D
Sedan ska jag träffa Thess för att bättra på brännan lite;) Och efter det ska jag leta grejer inför kvällen, då vi måste vara utklädda som jag sagt ett antal gånger redan, men nu vet jag i alla fall vad jag ska vara! Ska vara hos Yz redan vid 17 för att hon ska hjälpa mig att fixa håret och så, ska bli spännande! Så idag blir det stress, ni kan ju tänka er att jag ska hinna med allt ovannämt +  dusch och packning utav grejer innan klockan 17. GAH, säger jag bara!;P

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0