Done!

Nu är jag klar med städningen av mitt rum, eller nej föresten.. jag har damsuga kvar att göra, men det kan jag tydligen inte göra idag! Pappar har målat i pannrummet så jag fick inte damsuga:S Antar att det är för att det kan bli dammigt där inne då efter som vi har centraldammsugare och den sitter där inne, alltså grejen där allt skit samlas som man suger upp. Well det tog typ tre timmar att städa mitt rum. Garderoben tog längst tid, usch! Men nu är det superfint där inne!:) Och nu ringde Millan för fem minuter sen och sa att hon slutat och skulle klä på sig så jag ska väl byta brallor och sedan åka dit. Blir lite mysig tjejkväll, sista chansen att träffa Johanna innan hon drar tillbaka till Götet. Så det blir till att sova hos Millan i natt och i morgon ska vi upp på stan för att luncha med Ajla som är hemma från Linköping:D Sen ska jag sola med Thess också och försöka komma på något att vara utklädd till i morgon då jag ska jobba... inte alls taggad för att klä ut mig...

Ha en bra kväll allihopa! För det ska jag ha med mina bästa!<3

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0