Det ska planeras i tid

Nu har Kamilla, Maria och jag hyrt lokal inför nyårsafton och vi har bjudit in vänner för en dunderfest! Och förmodligen är Dj-killarna fixade också. Detta kommer bli superduper!:D Trerätters middag med tillhörande dryck i en bygdegård med roliga människor och bra musik, kan ju inte bli annat än bra! Hoppas att så många som möjligt kan komma bara.

Innebandyn var kul igår, men eftersom jag hade ont i magen var jag inte lika taggad som sist. Johanna kom förbi och kollade och visade upp sin nya tatuering, fy tusan vad fin den var!:D Kommer bli hur snygg som helst när den är klar med alla färger.

I dag blir det jobb 10.45-15, lunch med Lina, körskolan 17-19.15 och vidare för middag hos Johanna skulle jag tro:)
Nu ska jag käka frukost och fixa mig ska åka hemifrån om 30 min.

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0