Wonderful

Oj, oj, oj! Vaknade 13.40 utan att ha vaknat en enda gång sedan jag somnade runt 09.45, och jag kan meddela att det var sjuuukt skönt! Har sovit helt wonderful, dock saknades någon bredvid mig, men han var ju där under natten i alla fall:) Nu när jag är vaken borde jag ta tag i mig själv och duscha, men inte riktigt än för jag har jätteont i magen:( Helt plötsligt började jag må illa och fick jätteont så jag ska ligga kvar i sängen ett tag till så det går över.

Ikväll ska jag till Millan, ska sova där. Mysigt! Och prata lite om nyårsafton också, tror det kan behövas. Börjar ju faktiskt närma sig! Och jag måste faktiskt börja planera lekar eftersom jag är utsedd till lekledare haha.

Isabella

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha Bella - lekledaren ;) den rollen passar väl dig ganska bra :P

2009-11-18 @ 16:32:49
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/
Postat av: angelica

den där leken när man drar olika lappar och får typ "hand mot ..." kan bli kul ;)

2009-11-18 @ 19:10:10
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0